ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

نقد و بررسی ، مشخصات و قیمت دستگاه حضور غیاب فراافزار مدل Fara Af 390w

این دستگاه اثر انگشتی، بدلیل ویژگی های جامعی که دارد جزو دستگاه هایی است که به اکثر سازمان های کوچک و بزرگ پیشنهاد می شود. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. در گذشته تقلب های بسیاری در حضور غیاب در شرکت های مختلف و ادارات متفاوت صورت می گرفت. همچنین دستگاه رادن، تعداد حاضرین را در صفحه نمایش خود نشان می دهد. همچنین کاردکس برای خود پرسنل و مدیران با تمامی جزییات در دسترس قرار دارد. صفحه نمایش رنگی ۳ اینچ این مدل، امکان نمایش تصاویر از جمله تصویر اثر انگشت و نتیجه تطبیق را، با وضوح بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. شما میتوانید وارد صفحه حساب کاربری خود شوید و از طریق منوی سفارشات، مراحل سفارشتان را پیگیری کنید. کاربران نیز با ورود به حساب کاربری خود قادر به مشاهده ی پیام ها، ثبت درخواست مرخصی و مأمورت و یا ثبت درخواست ثبت تردد خواهند بود. هیچ گاه نگرانی برای گم کردن ندارید: بسیاری از شرکت ها هنوز هم از کارت ها برای ثبت زمان ورود کارمندان استفاده می کنند.

برای مطالعه ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه ساعت زنی قیمت رنگ

بعلاوه می توان دستگاه را به عنوان Node در شبکه های کامپیوتری TCP/IP نیز قرار داد. بعضی از اسکنرهای بیومتریک اثرانگشت، پدهایکوچکی هستند، که کاربر آنرا بر روی یک یا چند نقطه از انگشتان به منظور اسکن شدن، قرار میدهد. برای امکانات و تجهیزاتی که از تکنولوژی بیومتریک استفاده می­ کنند، قابل اطمینان بودن همیشه یک مساله مورد توجه است. عمومیت : عمومیترین تکنولوژی بیومتریک است که پذیرفته شده است . عموما بصورت پیشفرض اکثر مودم ها 192.168.1.1ست شده است که برای اطمینان می توانید از منوی cmd دستور ipconfig را اجرا کنید و در قسمت gateway آی پی تنظیمات مودم را بیابید. نرم افزار حضور و غیاب رادیکال بصورت رایگان ارائه شده است ، تمام حقوق مادی و معنوی این نرم افزار برای داده پردازی رایان پرسیس محفوظ می باشد. این دستگاه شما را قادر می سازد تا ساعات ورود و خروج افراد و مدت زمان حضور آن ها در مجموعه را به سادگی ثبت کنید.

تهیه ipstatic از ارائه دهنده سرویس اینترنتی مجموعه است.

دستگاه حضور و غیاب تایگر یکی دیگر از انواع دستگاه های کنترل تردد تایگر است تشخیص چهره انسان به کمک پردازش که می توانید با استفاده از آن رفت و آمد افراد از مجموعه خود را به سادگی کنترل کنید. برای معرفی بیشتر دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل EB-142 می توانیم به داشتن قابلیت ثبت ۳۰۰۰ اثر انگشت، ۳۰۰۰ کارت، با پردازشگر ۳۳۶mH و سرعت تشخیص کمتر از یک ثانیه آن اشاره کنیم. علاوه بر تصویر اصلی کالا، میتوانید تصاویر متعددی از زوایای مختلف یا تجهیزات جانبی کالا ثبت کرده تا به مشتریان نمایش داده شود. به عنوان مثال مجموعه ابعادی کالا (طول، عرض، ارتفاع، عمق، طول شافت و…) به عنوان خصوصیت ابعاد تعریف گردد. تهیه ipstatic از ارائه دهنده سرویس اینترنتی مجموعه است. شبکه گسترده نمایندگی های نصب و خدمات پس از فروش دیاکالا در سراسر کشور مفتخر به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای است که رضایت هم میهنان گرامی را در سراسر کشور در پی داشته.



  • نیازمند یک مولفه برای شناسایی دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه  هویت


  • عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها


  • 1دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70


  • دارنده تمامی استانداردهای جهانی مرتبط


  • گیت کنترل تردد الکترونیکی دو پایه (3)


  • ظرفیت تردد 100000


  • جمع آوری ترددهای پرسنل و بایگانی در حافظه کامپیوتر


  • ارائه قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب


به همراه این مدل , نرم افزار حضور و غیاب رایگان ارائه می شود. این دستگاه قابلیت ذخیره سازی 2000 اثر انگشت و 80000 هزار تراکنش در حافظه خود را دارد و مناسب شرکت های کوچک ، متوسط و بزرگ می باشد. به عنوان مثال، اگر شما 1000 کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز 5 بار تردد ثبت کند، در روز 5000 تراکنش ثبت خواهد شد. نیاز به حضور در محل: امکان کنترل کارمند در خانه و یا دفتری دور از شرکت وجود ندارد. دستگاه AC-۷ جدیدترین دستگاه کنترل تردد،با توانمندی شناسایی چهره و اثر انگشت میباشد. این سیستم حضور و غیاب دارای حافظه ی ثبت تردد نامحدود با درگاههای ETHERNET و USB و تغذیه با POE و باطری داخلی و استفاده از کارت SD و امکان پخش صدا میباشد. اینجا کلیک کن  این دستگاه از مجهزترین و پیشرفتهترین دستگاههای این شرکت میباشد که قابلیت شناسایی با چهار روش تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت، استفاده از کارت تردد و استفاده از رمز را دارد. شما می توانیید پروژه حضور و غیاب مدارس را در ویدئوهای سایت شرکت مشاهده نمائید. دمای استانداردی که دستگاه به صورت صحیح عمل می کند، بین صفر تا چهل و پنج درجه سانتی گراد می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد