ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

ساعت زنی

قیمت دستگاه ساعت زنی

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

دستگاهی است مناسب برای محیط های کاری و مشاغلی با تعداد متوسط پرسنل . اما امروزه با دستگاه های حضورغیاب جدید، شما حتما باید اثر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهید تا صحت ورود شما به اداره و یا آن محیط آشکار شود. دستگاه حضور غیاب یکی از پیشرفتهای اخیر در علم تشخیص و حسگرها را نشان میدهند که بهخوبی از این تکنولوژی برای ثبت ورود و خروج افراد، بهخصوص کارکنان یک اداره استفاده میشود. میتواند از طریق دستگاه و یا بصورت دستی ثبت گردد.دستگاههای حضور و غیاب به سه نوع انگشتی ،کارتی و تشخیص چهره تقسیم میگردد. چرا که این دو نوع سازمان از نظر تعداد پرسنل و تعدد ترددها با هم متفاوت هستند. نوع الگوریتم این دستگاه به نحوی است که تغییرات ظاهری (ریش؛اصلاح صورت،عینک ، و .. )تاثیری در شناسایی فرد ندارد. مشهد کلانشهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. بطور میانگین قیمت تجهیزات در مشهد 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. اما دیاکالا در سراسر کشور دستگاه های حضور و غیاب را با قیمت بورس تهران و به قیمت دفتر مرکزی دیاکالا در تهران ارائه می کند.

جهان گستر حضور و غیاب

کرج پس از کرج (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومین شهر ایران است که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید. نکته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ،  فروش دستگاه اثر انگشت یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. با علم به این موضوع، همچنان دستگاههای حضور و غیاب کارتی در سطح قیمتی پایینتری قرار دارند و می توانند انتخاب مناسبی برای شرکتهایی باشند که تمایل به پرداخت هزینه کمتری جهت خرید دستگاه حضور و غیاب دارند. گرد و غبار ، باد و باران ، نور خورشید ، نورهای شدید و میدان مغناطیسی قوی بر روی عملکرد دستگاههای حضور و غیاب تأثیر منفی می گذارند. همچنین پردازنده این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بسیار قوی بوده و سرعت بالایی در پردازش به شما ارائه میدهد . داشتن یک دوربین قوی و با کیفیت به همراه یک الگوریتم پیشرفته و مدرن، این دستگاه را به یک ابزار حضور و غیاب پیشرفته تبدیل کرده است. 2-ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید منبع مقاله. 2-ظرفیت حافظه دستگاه حضور و غیاب مورد مهم دیگری است که باید در هنگام خرید نظر بگیرید.

  • امکانات: تعریف نشده است
  • تعداد مراحل طبقهبندی
  • امکان دریافت آنلاین ورود و خروج ها
  • محل درج لینک تبلیغاتی شما
  • اتوماسیون گشت و نگهبانی
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غیابی هستید ؟
  • امکان محاسبه اضافه کار آخر وقت
  • قابلیت های ارتباطی دستگاه حضور و غیاب ارزان  GPRS، CAN BUS، USP، RS485 ، RS232، LAN ، WIFI

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت یکی از پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب در دنیا است، زیرا هم کارایی لازم را دارد و هم اینکه از دستگاه تشخیص چهره ارزان تر است. 1 1 1 1 1. ارزان ترین … دستگاه حضور و غیاب هوشمند اثرانگشتی با قیمت مناسب. این بدین معناست که میتواند زیر شاسی و صفحه دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی تعبیه شود. از امکانات و ویژگیهای مدل ۹ در بین دستگاه های حضور و غیاب باربد میتوان به موارد زیر اشاره کرد . در لیست زیر می توانید امکانات نسخه های متفاوت نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم را مشاهده نمایید. جهت مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب با برندهای مختلف، روی برند مورد نظرتان کلیک نمایید. SD Card : استفاده از SD Card همانند استفاده از USB جهت انتقال اطلاعات تردد به صورت آفلاین می باشد. 4. پیشنهاد میشود که شماره پرسنلی را از 101 شروع نمایید و به ترتیب آنرا اضافه نمایید.

فروش دستگاههای حضور و غیاب

این ویژگیها از زمان تولد انسان و گاهی هم قبل از تولد انسان شروع به شکل گیری می کنند و تا آخر عمر در بدن انسان ثابت و غیرقابل تغییر هستند. هر شخص در جهان از الگوی صوتی و تارهای صورتی منحصربهفردی برخوردار است، البته شاید این تفاوتها در گوش انسان قابلتشخیص نباشند؛ برخی نرمافزارها و سیستمهای حساس به صوت وجود دارند که جزئیات صوت و تار صوتی را تشخیص میدهند. مثلاً اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه 5.000 نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از 2.500 نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان اما با کیفیت را دارید، این مطلب را دنبال کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. این دستگاه در میان دستگاه های حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره جزء برترین نمونه های موجود در بازار میباشد که میتواند بطور کامل خاطر شما را آسوده کند و کارکرد بینقصی را به شما ارائه دهد .

دستگاه های حضور و غیاب از نظر کلی به سه گروه کارتی ، اثر انگشتی و تشخیص چهره تقسیم می شوند . بسته به نیاز مشتری، امکانات سخت افزاری مثل تخلیه اطلاعات روی حافظه جانبی وای فای می تواند برای آن وجود داشته باشد و همین موضوع دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 را تبدیل به یک گزینه مناسب می نماید. به همین منظورهر سازمان و ارگانی بسته به شرایط و نیاز خود، تردد افراد را کنترل می نماید. این امر باعث جذابیت پروژه افزایش نظم در مدارس شده است که پروژه هوشمندسازی مدارس را به معنای واقعی به مرحله اجرا در آورده است. نحوه ی عملکرد دستگاه به این شکل است که قابلیت ثبت تردد برای پرسنل و کارکنان و … از طریق چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور فراهم می باشد. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

لطفا در صورت مشاهده اختلاف میان قیمت فروشندگان دستگاه حضور غیاب اثر انگشت در آی تی بازار و خرید از سایت فروشنده و همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف فروشندگان با استفاده از گزارش به ما اطلاع دهید. مبنای تشخیص اثر انگشت در این شیوه تشخیص اختلاف فشار ایجاد شده توسط چین و شکنهای سطح پوست و استفاده از آن برای تعیین هویت است. نمونههای مختلفی از نرم افزار حضور و غیاب به همراه دستگاه آن در سطح دنیا و در سطح ایران موجود است که در هر کدام از آنها از یک روش خاص برای شناسایی افراد استفاده شده است. توجه داشته باشید پس از بررسی امکانات با کلیک بر روی نام هر دستگاه می توانید به صفحه مربوطه آن جهت مشاهده تصاویر و اطلاعات دیگر مراجعه نمایید. تمامی موارد گارانتی به صراحت در برگه گارانتی قید گردیده و بدیهی است پس از اتمام گارانتی ارائه خدمات با عقد قرارداد پشتیبانی و یا به صورت موردی تداوم خواهد داشت. در این دستگاه صوت ورودی پس از حذف نویزها و تشخیص کامل صوت، هویت فرد را تشخیص داده و زمان تردد او را ثبت میکند. این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره، امکان استفاده از اثر انگشت، رمز ورود و کارت هوشمند را نیز برای تشخیص هویت فراهم آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد